Oт пресцентъра нa Mercedes-Benz обясняват , че разработката и появата на бял свят на спортния вариант на легендарния Mercedes SLR е в голяма степен подбудена от многобройните писма от почитатели на суперавтомобила , които са искали да се появи и състезателен вариант. След кратко дискутиране от управителния съвет се взима решение за създаването на супер спортната кола Mercedes SLR McLaren 722 GT. 722 GT е разреботен от британските експерти в моторните спортове RML, а автомобилът е бил преобразен и преизчислен с изцяло състезателна насоченост , като е хубаво да спомена че по него има над 400 променени/нови елемента. По този начин макар и не на външен вид , новият състезателен SLR McLaren се различава доста от предшественика си. Уникалните спецификации на 722 GT се отнасят най-вече към шасито , окачването , спирачките и аеродинамичната система , които превъзхождат значително стария SLR (а тези елементи си бяха достатъчно страхотни в него). Всеки от 21-те SLR McLaren 722 GT , които са представени за публична продажба предлагат 5,5 литров V8 двигател със забележителните 680 конски сили и са с тегло 1390 кг.
Двигател:
5,5 литровият двигател с турбокомпресор е настроен за оптималните 680 конски сили при въртящ момент от 826 N.m , което позволява на SLR 722 GT да развива скороста от 0-100 км/ч за по малко от 3,3 секунди.(което според моето скромно мнение е уникален резултат).
Окачване:
RML са осигурили допълнителни елементи отпред и отзад за новия суперавтомобил, които засилват окачването и едновременно с това го правят по лесен за настройка. Това позволява на състезателните техници на REENtech да персонализират всеки един 722 GT по уникалния стил на каране на собственика. Mercedes McLaren 722 GT е произведен със специално разработени въздушни амортисьори по системата Air Jack , които значително подобряват поведението му на пътя.
Шаси:
Създадената от RML и удобрена от FIA(Federation Internationale De L'Automobile) новият ролкейдж прави доста освен да осигурява необходимата сигурност - той "стяга" карбоновото шаси на SLR 722 GT , като по този начин позволява по-добро сцепление , управление при завой , ускорение и спиране.
Искам да отбележа , че за първи път , Mercedes McLaren SLR 722 GT беше пуснат в продажба , не къде да е , а в Германия (мнозина смятаха че първата супер кола щеше да се изложи в САЩ) . Това показва че от немския концерн държат на това да се помни че въпреки всичко Мерцедес е немска марка автомобили , независимо от съвместните разработки с McLaren от Великобритания. Всеки един от 21-те спортни шедьовъра ще се продава на цена от 750 000 евро.
Създадената от RML и удобрена от FIA(Federation Internationale De L'Automobile) новият ролкейдж прави доста освен да осигурява необходимата сигурност - той "стяга" карбоновото шаси на SLR 722 GT , като по този начин позволява по-добро сцепление , управление при завой , ускорение и спиране.
Искам да отбележа , че за първи път , Mercedes McLaren SLR 722 GT беше пуснат в продажба , не къде да е , а в Германия (мнозина смятаха че първата супер кола щеше да се изложи в САЩ) . Това показва че от немския концерн държат на това да се помни че въпреки всичко Мерцедес е немска марка автомобили , независимо от съвместните разработки с McLaren от Великобритания. Всеки един от 21-те спортни шедьовъра ще се продава на цена от 750 000 евро.
>